News

Varit dålig på att uppdatera.. Igen.

Var i Växjö hela förra veckan och jobbade.
Träffade aven Erika en kväll. Samma kväll var det pulkaåkning med jobbet, men eftersom jag jobbade till åtta så kunde jag inte vara med på det, men när jag kom hem blev det lite vin med några från jobbet (:

 
Johan, Caroline & Teddie var och hälsade på i Hallaryd (:


Vinkväll med Wii (: Amelie och Cornelia boxas!


Brände mig lite på jobbet..


Glömde nästan berätta att jag fått familj :D Så i februari,  I'm out of here!
Nu är det mycket saker som ska göras innan jag åker, så det är inte så troligt att jag kommer vara så aktiv har i bloggen, men ska försöka uppdatera er lite (:

Nu väntar jag på att Paradise Hotel ska börja :D Patetiskt program, men ack så roooligt ;)

Kommentarer
Postat av: Jenna=)

haha, är det från fritösen?

2010-02-05 @ 23:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0