Amerikanska ambassaden

Sitter nu på Centralen i Stockholm och väntar på mitt tåg som går 12.21.

Är förvånad över hur lätt allting har gått, jag har hittat rätt direkt och på ambassaden var det inga som helst problem. Dock har jag skoskav och bara ett par skor med mig..

Nu är allt till resan färdigt förutom mitt Pre-Deparure Project som jag ska göra nästa vecka när jag inte jobbar.

Jag åker från Kastrup kl. 8.40 den 8:e, vilket betyder att det är mindre än två veckor kvar (:
Mellanlandar i München och sen vidare till New York :D
Har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska åka, men det kommer väl det också :P

Tack igen Johan&Caroline för att jag fick sova hos er och ha det kanon i Thailand!

Nu ska jag strax gå och leta upp mitt tåg, ska vara ute i god tid så att jag verkligen inte kan missa det ;)

Kommentarer
Postat av: sara jasim

checka min blogg!

http://justiice.blogg.se/

2010-01-27 @ 12:35:13
URL: http://justiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0