Snart

Det är bara för någon dag sen jag insåg att jag verkligen ska åka snart!
MÅNDAG! Två dagar. TVÅ DAGAR!

Har sagt hejdå till ett par stycken :(
Men det värsta kommer imorgon, söndag och måndag.
Imorgon ska vi ha avskedsmiddag hemma i Hallaryd med familjen och några av mina äldsta och närmsta vänner. Tårarna kommer flöda!
På söndag åker jag till Osby för att säga hejdå till pappa, och sen hem för att säga hejdå till alla i familjen och värst av allt; mormor. Att se mormor gråta är bland det värsta jag vet, det riktigt skär i hjärtat på mig. Men, det blir mindre jobbigt eftersom jag vet att det här kommer bli bra, det är det här jag vill just nu!
På måndag åker mamma med mig till flygplatsen, ännu mera tårar..

Väl på flygplatsen ska jag möta upp en annan Au Pair från Danmark som ska med samma flyg, och i München en svensk.. Kommer bli kanon (:
Mindre roligt är ju att vi ska vara i Münhcen i 4½ timmar, sen flyg till New York. Måste lägga in lite musik, och hitta en bra bok ;)

Nu; lite om vad som hänt (:
I lördes vankades det fest i Växjö (: Oerhört rolig kväll :D
I måndes var jag hundvakt åt en liten pudel. Peengar ;)
I tisdes hämtade jag mitt visum och fixade lite.
I onsdes skrev jag färdigt mitt Pre-Departure Project. Efter det tog jag tåget till Växjö, som för övrigt var mer än 30 minuter försenat och sen en massa strul i Alvesta (gillar inte SJ), sen kom Jenna&John och hämtade mig för att sen åka till Campus. Trevlig kväll (:
Torsdag - Jobb
Idag- Jobb


Nu tackar jag för mig (:



Jenna&jag i lördes (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0