Hejdå!

Kvart över fyra i natt kör vi hemifrån! Kommer bli en låång resa men jag ser verkligen fram emot det här!

Igårkväll och idag har det varit jobbigt. Jag har sagt hejdå och tårarna tycks aldrig ta slut. Jag var förberedd på det här och jag vet att ett år är inte så länge, men det har ändå varit jobbigt.

Gårdagen;
Tack alla som kom! Hade en jättekul kväll (tills vi skulle säga hejdå)
Vi ses snart igen!

Ikväll har jag sagt hejdå till hela familjen, Tilda och Filip kom idag också. Vi ville helt enkelt inte säga hejdå igår (:
Tuff kväll!

Jag kommer nu sluta skriva här i bloggen, men ni hittar mig på Resdagboken! Sök på Kim.Petersson-Ek så hittar ni mig. Jag har dock inte fixat så att allt stämmer, men det kommer (: Ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer borta i USA :D

Nu ska jag sova i någon timme innan jag fixar mig!

Kommer sakna alla jättemycket! <3

Hejdå mina vänner
Hejdå Sverige
Hejdå trygghet
Hej USA


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag Älskar Dig Kim!

<3

vi hörs på skype!!?

2010-02-09 @ 07:40:50
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag älskar dig också Kim!

Upplev så mycket du bara kan nu.

Kram mamma

2010-02-09 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0