Valborg

En härlig dag (:

Jag&Aleks började rensa ut och städa lägenheten ( sorgligt ) ! Och sen gick vi ner till stan och träffade Sofie,Emelie&Ida, handlade lite på Gina och sen gick jag&Emelie till sjön och satte oss där en stund. Sen gick jag vidare till Jessica och mötte upp Aleks&Sofie.. Hämtade lite saker och sen vidare till lägenheten och sen till Sofie. Åt, somnade och vaknade alldeles för sent.. Hann inte att gå till Anna, så vi började fixa oss och sen började förfesten :D
Senare gick jag till Johan, var där en stund och sen till Oleó.
Detta årets Valborg slår ju förra årets i alla fall, men det är kanske inte så svårt. Men en rolig kväll i alla fall (: Hemma hos Sofie var det ju sjukt kul som vanligt (:



Tack för en underbar kväll babes! <3

Idag vaknade jag vid åtta och kunde inte sova, aldrig mera luftmadrass :P
Somnade efter ett tag och sov till tio.. Sen låg vi och pratade lite och sen gick vi till Askelyckan och åt frukost, myys :)
Sen upp till Sofie och hämta våra saker. Sofie tog 12-tåget och jagAleks satte oss på en bänk i solen och väntade på min buss som gick 13.20.
Sen jag har kommit hem har jag inte gjort något vettigt, tittade på när Tommy,Felix&Cornelia badade i poolen.. 19 grader, lite för kallt för att jag skulle hoppa i. Men kanske senare i helgen (:
Nu ska jag gå ner och fixa mig lite, och sen ska jag träffa Malin (: Yeeiy!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0