(:

De senaste dagarna har varit ganska ointressanta, så vi struntar i att babbla om dem..

Har precis kommit hem från mormor.. Rom&Cola-kväll (: haha.

Imorgon tar jag bilen upp till Växjö, jobbar 16.30-19.30. Sen ska jag nog bara hem till lägenheten. Jobbar på lördag med, och efter det är det fest ute hos Jessica. Är ledig på söndag, sköönt att inte behöva jobba efter en kväll ute som jag ofta fått göra, en hel slappedag (:

På måndag har vi bara träning och sen ska vi fixa med Annas&Fredriks present och sen ha en liten utspark för oss treor med friidrottarna..

Har glömt lägga ut en bild på min fågelholk, men den kommer (:

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på Vänner (:

Idag har jag även fått köra Saaben! Inte illa:P Hade mamma varit hemma hade hon inte låtit mig göra det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0