Tired

Ingen träning för mig idag inte.. Är förkyld och ont i halsen, så jag vilade idag, och lever i princip på Ipren.
Gårdagen bestod mest utav sömn.. Kom hem vid tjugo över fyra och somnade vid halv sex, sov till halv tio, vaken en timme och sen somnade jag igen och sov tills jag gick upp i morse. Så nu är jag fortfarande trött och väldigt hungrig!

Vad som händer ikväll är fortfarande oklart.. Ska vara kvar här i Växjö eftersom jag jobbar imorgon, missar dopet i Stockholm eftersom jag inte hittat någon som kunde jobba istället för mig :( 

Efter vi ätit ska jag åka och titta på Aleks&Tildas dansuppvisning med Sofie&Ida..

Innan Emelie kommer hit ska jag försöka läsa några papper i friskvården så att jag kan känna att jag gjort något vettigt idag (:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman. Vi hälsar stockholmarna från dig. Det kommer många fler resor till stora staden du kan följa med på.

Kram

2009-05-08 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0