Tester

Gjorde styrketesterna idag eftersom jag jobbade igår..
Första gången jag är nöjd med dessa :) Persade i allt (: Är dock besviken att jag inte klarade mer i bänkpress, menmen..

Nu ska jag skriva lite filosofi och vid ett ska jag möta Jessic&Cornelia vis Mc, och sen ta med Cornelia hem.. Ska till lägenheten och packa&duscha med innan vi tar tåget hem till Hallaryd.
Ska bli sjukt skönt att åka hem, har faktiskt nästan haft hemlängtan den senaste veckan :P

Nu när det varit en massa som kollat på lägenheten har det slått mig att vi ska flytta.. Så hemskt! Fastän jag är trött på lägenheten så kommer jag sakna den! Vår lilla bunker!

Snart är det bara två veckor kvar till balen (: Och tre veckor till studenten :D Det gillar vi!



Han måste ju få känna sig älskad utav någon (;

( Mamma, jag vill ha grillat ikväll )

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha peter sipen ftw :D

synd bara att du och jag är snyggare än honom... för han alltså! :D

2009-05-17 @ 15:22:53
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0