Tandläkaren

Har varit hos tandläkaren idag, örk.. Men det gick bra (:
Körde hemifrån vid kvart över sju och in till Älmhult.. Först då tandläkaren och sen till posten för att hämta ut mitt körkort och sen hem till Kickan och lämnade balklänningen så att hon kan fixa det sista på den (:
Nu ska jag packa upp mina väskor som kom hem igår från Växjö. Har typ inga kläder kvar i lägenheten nu ju "/ Så tom har min garderob aldrig varit..
Vid tvåtiden ska jag köra till Ryfors och lämna bilen till mamma och så ska jag,Tommy,Felix&Cornelia till Ljungby.. Felix ska hämta inlägg eller nått, och jag ska till ortopeden.. Är sjukt nervös! Jag&Cornelia tar bussen till Växjö efter det..

Ikväll blir det till att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0