Sista rycket

Skrev nyss mitt sista arbete innan studenten (: Har en uppgift kvar som jag inte fattade, men ska skriva den lite snabbt imorgon och sen bara skicka in (: Så sjukt härligt!!
Dagen idag har varit ganska lugn.. Gick hem vid halv tiotiden imorse och bytte om & packade, sen kom Emelie och vi åkte ner till skolan och åt.. Efter det gjorde vi absolut ingenting, inga fler lektioner nu jue :D Åkte till träningen vid halv fyra ungefär, ganska skön träning (:

Imorgon ska vi först träna och sen vara funktionärer för något skolmästerskap eller nått. Efter det blir det jobb, 16.30-19.30. Alla andra ska ju spela beachvolleyboll så det är ännu en sak jag missar "/

Är det fint väder på torsdag har jag&Emelie bestämt att ta vi ska ta en tur till Everdal och sola lite inför balen :D
Ska även sola i helgen lite, får åka in till Älmhult en lite runda :)
Jag&Aleks ska även handla det sista innan balen, har hittat en blomma som jag ska ha i håret nu, så nu är det bara smycken och väska kvar.
Det är så sjukt nära nu, och jag har nog aldrig längtat så mycket efter något som studentveckan (:

Som det ser ut nu så ser det ut så här :
Måndag 8/6 - Vi springer ut - Fika med pappi - Upp till Öster på Emelie&Johannas "mottagning" - Studentfest
Torsdag 11/6 - Titta när Tilda springer ut - Titta när Erika springer ut - Hem till Tilda i Delary - Tillbaka till Växjö på studentfest
Fredag12/6 - Till Älmhult och titta när de springer ut - Studentfest

Nu ska jag titta färdigt på Navy CIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0