Ohja

Idag har varit en lite jobbig dag. Det är inte kul att jobba i denna värmen!
Dagen började med att jag var tvungen att vakna kl sju för att ta reda på om det var vid tolv jag skulle börja jobba ( åter igen är det mitt minne som totalt suger ) och sen åka in till Älmhult för att åka med 11-tåget, kom fram till Växjö vid kvart i tolv, alltså en kvart innan jag skulle börja jobba. Men de visste om att jag skulle komma lite sent, så det var inte så farligt med det, men att gå dit i den värmen var inte okej!
En väldigt lugn dag på jobbet, och tack gode Gud för det (: Men det var ganska tufft med atnke på att jag inte hade hunnit äta någonting på hela dan :O Så det fick bli mycket vattendrickande.

Nu sitter jag bara här och ska snart titta på Robinson eftersom jag missade det igår.

Ännu en gång, gårdagen var sjukt rolig (: Träffade mycket folk som man inte träffat på länge och folk som man inte trodde kom ihåg en :P

Faktum att det är bal imorgon är helt sjukt! Kan liksom inte riktigt fatta det, att det bara en EN vecka kvar till studenten.


Skriver imorgon om hur morgondagen kommer se ut (:
Men kom gärna till Domkyrkan imorgon 17.00 och kolla på oss (:

Kommentarer
Postat av: malin

du var så fin!! =)

2009-06-01 @ 21:10:26
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0