Hemkommen

Nu är jag hemkommen från Malin (:
Jag&C tog bilen till Kölaboda för att hälsa på Malinbaben! Var där en stund och sen körde vi in till Älmhult och köpte hem kinamat :D
Efter ett tag kom även Aleks,Erik&Ebba.
En oerhört trevlig kväll i alla fall (:


Imorgon ska jag&C till Markaryd, om bensinen räcker, och kolla på Emelie när hon springer.. Orkar vi gå upp tidigt kanske vi även tittar på Felix, men det återstår att se (:

När vi kommer hem därifrån ska jag steka vid poolen, eftersom de utlåvat fint väder. Kanske årets första dopp?
Måste i alla fall få väck den fula brännan jag har till balen på måndag!

Nu ska jag nana (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var superkul att du kom och hejade på mig. :)... och du kommer vara super het på balen trots att brännan idag inte blev som du hade tänkt. Love!<3

2009-05-30 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0