Gårdagen

Dansuppvisningen var jättebra (: Alltid lika kul at´t titta på folk man känner uppträda :)

Jag,Aleks&Stinha bestämde oss för att festa lite på kvällen.
En sjukt rolig kväll som för det mesta spenderades på Pauze! Orkar inte berätta, men filmerna Stinha har talar för sig själv ;)

Var väldigt jobbigt att jobba idag.. Är väldigt förkyld och har ont i huvudet, och hostan vill ju inte ge sig.. Men jag var ute i serveringen nästan hela dan, vilket var väldigt skönt..  Var inte så kul att jobba heller när man hela tiden tänkte; Nu skulle jag egentligen varit i Stockholm.
Menmen..

Nu ska jag cykla hem och ta ett STOOORT glas vattem och bara hälla i mig, och sen ska jag krypa ner under täcket och sova!
God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0