Fågelholk

Fick för mig att lite snabbt och lätt bygga ihop en fågelholk innan idag. Lätt var det ju, men snabbt? Nej, tre timmar kanske :P hehe.. Fin? Nja, den är ju lite sne, men till mitt försvar har jag att brädorna faktiskt (!) var snea och böjda. Men jag tycker om min snea vitblåa fågelholk (:
Bild kommer kommande vecka.

Fick även veta att min skylt till studenten har kommit.. Får ju inte se vilken bild de har valt, men efter att Sabbe skrattar varje gång hon tänker på den, och inte kan sluta, så fasar jag lite inför detta ;) Är sjukt nyfiken, men får vänta tre veckor.

Grillmys ikväll - Robinson och ESC. Skjutsa in Sabbe&Carro till Älmhult med, ska försöka få med mig Ebba så jag slipper köra hem själv :P


Nu - Gå ner och äta en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0