(:

Kom hem från Osby för en stund sen.. Var först och handlade lite till mormor&morfar, sen åkte vi vidare till fiket och åt lite, trots att jag inte var hungrig..
Lekparken som vi alltid lekte på när vi var små var mycket roligare än vad jag kom ihåg det som.. Cornelia gillade också den (: Sen gick vi till ankorna och matade dem, och efter det gick vi till sjön så Cornelia&Felix kunde bada fötterna..
Träffade pappa sen åkte med honom till fotbollsplanen och sen tog jag bilen hem eftersom jag ska hämta honom när matchen är slut. Så ska åka in igen om en stund och titta en liten stund.

Rättning från förra inlägget. Mamma&Tommy är iväg med husbilen, inte husvagnen. Lyckas alltid säga fel :P

Var ju och kollade på damlaget igår, vinst med 10-0 :D Great!
På senaste tiden har jag tänkt att jag inte ska fortsätta med fotbollen, men som vanligt när man pratar med Micke, vår tränare, får han en att vilja spela. Så det blir kanske att jag spelar i sommar (:
Dock tyckte han att jag skulle göra en ny operation eftersom det inte är helt bra i knäet.. Inte en sån stor, men så att de går in och fixar det, för annars kommer jag få problem med det senare i livet..
Vi får se vad ortopeden säger på måndag när jag ska till Ljungby på tester.

Är väldigt trött, så nu ska jag gå och vila lite innan fotbollen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0