Volontärbroschyr :)

Sitter och försöker fixa ihop min broshyr, känns som att det kommer gå snabbt och bra.. Men problemt är att jag ska lämna in det på fredag och jag hade gärna skrivit ut den hemma så jag får alla papper som jag vill. Ska prata med Eva om jag ska skicka in den till henne så att hon ser att jag har gjort den och sen att jag ger den färdiga till henne på måndag.. Det hade varit det bästa för mig i alla fall.

Filosofiprov innan idag. Gick nog okej, men hade kunnat gå mycket bättre om jag inte fått total blackout. Det bara försvann ut ur huvudet på mig. Menmen..

Nu är vi inne i grundträningsperioden igen. Ganska skönt faktiskt att få ta ut sig helt och hållet, vilket vi gjorde igår. Så sjukt trött var jag, var nära att ge upp men jag gav mig fan på det och klarade hela träningen. Kändes skönt efteråt. 
Även skönt att vi börjat köra lite uthållighet på fredagar med :)

Var hemma själv i lägenheten igår och kommer vara det även imorgon, vilket är ganska skönt. Inte för att jag har något emot att bo med Aleks&Tilda, absolut inte! Men det är skönt att vara själv ibland, plus att jag sover bättre när jag är själv i lägenheten, vet inte riktigt varför men..
Imorgon kommer Aleks och då har hon förhoppningsvis inte glömt min present, som kommer en vecka för sent ^^. För jag behöver Vänner säsong 7 !

Har även fått tid på Idrottskliniken den 23:e för att kolla mitt knä igen..
Och sen väntar jag fortfarande på att få göra testerna i Ljungby, vill ha det gjort nu.

Nu ska jag återgå till broschyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0