Sjuk

Har inte kunnat skriva på länge, har ju ingen dator i lägenheten och så är jag sjuk.
Var inte i skolan igår men tvingade mig hit idag eftersom jag har lite saker att göra.

Fick våra studentmössor idag :D

I lördes hade Sofie&Claes 18-årsfest. Riktigt kul var det, så roligt att träffa massa från gamla klassen. Väldigt lyckad kväll!
Stukade dock handleden och tummen "/ Hade det varit vänsterhanden hade jag inte brytt mig så mycket, men med min otur skadade jag högern och har därmed vissa problem.

Var på Idrottskliniken i måndes med. Båda bra och dåliga nyheter.
Korsbandet har blivt jättebra och testerna han gjorde var lika bra som med det vänstra :)
Anledningen till att jag börjat få ont igen är för att knäskålsleden är överbelastad och kanske inflammerad. Mindre bra. Men jag är bara glad och lättad över att det nya korsbandet funkar och är helt.

Filosofin ligger här bredvid och väntar så jag får börja med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0