Projektarbete och sömn

Det är verkligen ingen bra kombination just nu.. Kan inte sova för att jag måste jobba med projektarbetet och jag kan knappt jobba på projektarbetet för att jag måste sova. Går jag och lägger mig ligger jag bara och tänker på att jag inte skriver och får nästan ångest över det..
Vaknade kl fyra inatt och låg bara och tänkte på hur mycket det är att göra och det tog nästan en timme att somna.

Nu är jag hos Johanna och ska strax äta och sen skriva en massa. Kan inte vara hemma i lägenheten eftersom vi inte har någon dator. Tack Johanna :) 

Det som är mest irriterande är att jag vet ungefär vad jag ska skriva, men jag får det inte att låta bra när jag skriver..
Men imorgon slutar vi ganska tidigt så då blir det till att sitta i skolan och skriva så mycket som möjligt, plus att jag måste plugga på Friskvården som vi har prov i på torsdag. Några frågor bara; Vem lägger ett prov dagen innan projektarbetet ska vara inlämnat? Vem lägger ett prov på måndagen och sen en inlämning på tisdagen? Vem ger oss en inlämningsuppgift utan att skriva när den ska vara inne och sen kommer och säger att den skulle varit inne för någon dag sen?
Jo, Björn! Jag tycker verkligen inte om honom, han är kanske rolig och så, men han är då ingen bra lärare. Han kan verkligen inte lära ut någonting.. Han säger bara exakt det som står i boken och ger oss en massa uppgifter som vi får en halv lektion på oss att göra.
Jag saknar Thorbjörns lektioner. Mamma, hälsa honom det när du träffar honom :)

Jag har prov på min födelsedag. Kul.. Den dagen kommer vara stress! Prov, projektarbete, ta bilder till friskvården och samt att hinna fira mig lite med.
Men jag kan ju inte säga annat än att jag längtar till fredag när arbetet är inlämnat och studentfesten är i full gång. Nu vet jag även vad jag ska ha på mig :) Cirkustema.

Nu ska jag bege mig till sängen och sätta mig och skriva! Niice. Maybe not.

Kommentarer
Postat av: stinha

förlåt för att jag glömde kameran :/ men vi tar bilderna JÄTTESNABBT jag lovar! du kommeri nte ens märka av det

2009-03-04 @ 10:29:34
Postat av: Jessica

ett tips på när du skriver är att skriv allt som du har i huvudet allt, skit i ordval och grammatik, det kan du alltid ändra i efterhand, jag hjälper dig mer än gärna! Många kramar så här dagen före 19-årsdagen!

2009-03-04 @ 16:13:42
URL: http://jessicaocornelia.weblogg.se
Postat av: Malin

haj, jag saknar me thorbjörn =)

2009-03-04 @ 18:26:54
URL: http://sooffsan.devote.se
Postat av: Caroline, Johan & Teddie

Grattis på födelsedagen i efterskott - stora kramar från Thailand!

2009-03-05 @ 09:56:55
URL: http://www.14artillsalu.se
Postat av: Mamma

Grattis grattis min minstingtjej! HUR kan du vara 19 år????

Jag sa till Thorbjörn att du saknade hans lektioner, han sa att du just räddade hans dag ; ))

Kramar från Mamsen

2009-03-05 @ 12:53:36
Postat av: Jessica

GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN, LILLIS!

2009-03-05 @ 15:40:26
URL: http://jessicaocornelia.weblogg.se
Postat av: SAbina

HAPPYYYYYY B-DAAAAAYY!!! Atod i kollade på föllsedaspresent idag men självklar tfann inte JUST DEN jag ville köpa till dig så kanske dröjer det en vecka innan du får presenten!!

2009-03-05 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0