Planering

Nu har jag fått tid för uppskrivning och uppkörning, det blir dock efter 1:a april så jag slipper inte riskutbildningen "/

Sitter och försöker skriva ner träningspasset som jag&Johanna ska hålla i imorgon. Eftersom Johanna&jag har tränat 96-gruppen ska inte vi vara med och hålla ett träningspass för ickeidrottarna i trean på skolan, utan vi ska ha ett pass för friidrottstvåorna. Försöker komma på övningar som vi inte gjort här i Växjö, men min fantasi är inte så bra, vilket leder till att det står helt stilla i huvudet på mig. Men ska snart åka och träna så vi får försöka vara lite kreativa och testa en massa idag :)

Ska skriva lite samhälle nu.
Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0