Måndag

Idag är ingen bra dag. Var väldigt nära att jag tänkte ringa till Fredrik och säga att jag inte kommer på träningen, men jag tog mig i kragen och åkte dit och utförde hela passet utan några problem om man bortser från tröttheten och knäet. Stötningen var i och för sig skrattretande dålig, hade verkligen ingen balans. Fick ha teknikträningen helt själv, igen.. Så sjukt tråkigt att kasta ensam, men Natalie var inne en liten stund och höll mig sällskap.

Snart ska jag ringa till församlingen eftersom de inte ringde tillbaka i fredes. Och sen ska jag se om det går att hålla sig vaken på Organisation&Ledarskap, ögonlocken känns oerhört tunga!
Efter lektionen ska jag sitta kvar i skolan och jobba med projektarbetet, ska skriva ner all fakta som jag ska ha med i broschyren.

Jag vill ta studenten nu och jag vill till Tunisien nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0