Helgen

Det har varit en rolig helg kan jag väl säga:)
I fredes var jag,Sabbe,Aleks&Carro hemma i lägenheten och förfestade, sen tog vi taxi ner till Lagerlunden och satt där ett tag. Sedan var planen att vi skulle till Grace, men jag fick ta mitt pick och pack och åka hem eftersom jag inte hade mitt legg, så typiskt mig jag vet. Jag trodde att jag hade lärt mig förra efter gången när jag fick förhöras av polisen och mamma fick ett telefonsamtal hem och blev nervös, men nu är det ju mig vi pratar om så, nej jag har inte lärt mig..
Men jag hade i alla fall jättekul fram till att jag fick åka hem.
( Btw, jag har hittat mitt pass )
I lördes åkte vi ner en runda på stan och sen en liten runda hem till lägenheten igen för att byta om till Lasergamet. Petersson vs. Persson :) Sedan lite kalas hemma hos Jessica.
På kvällen skulle jag egentligen åkt till Tilda på inflyttningsfest, men var på tok för trött för det så jag stannade hemma hos Jessica och passade Cornelia. Så istället för att festa satt jag där och lipade som en liten barnunge till Marley and Me. Var vaken när Sabbe,Jessica&Carro kom hem, men gick snabbt och la mig och tittade på älskade Vänner.
På söndan tittade vi på reprisen av Let's Dance och sen gick jag hem och gjorde mig i ordning och cyklade som en dåre ner till stan, väntade på Johanna en liten stund och sen gick vi till Musikhuset för att titta på Musik direkt. ganska kul att se, men inte rätt band som vann!
Sen åkte jag&Johanna till City Gross och sen lämnade vi bilen hos Johan och fick smaka sushi för första gången.
Första och sista gången! Det var inget för mig.
Efter det cyklade jag hem och lagade mat och tittade på Vänner, men somnade ganska snabbt efter en helg med få timmar av sömn.

Nu ska jag cykla hem och vila och sen plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0