Den senaste tiden

Har varit dålig på att uppdatera, men har haft mycket att göra med skolan, vilket jag inte orkar eller vill prata om nu :)

Igår fyllde Malinbabe år! Åkte hem till henne och friade henne med släkten. Myys:) Förutom att när alla andra tittade på Let's dance fick jag tillbribga tiden vid datorn, men jag har mig själv att skylla så..
Åkte hem till Hallaryd sen och stod utelåst :O De andra var andra sidan vägen hos Perssons, så fick pallra mig ner dit och vara där en stund, roligt med lite berusade föräldrar ;D
Om 1h 43min åker jag till Brokhult igen för att fira Malin&Erik, mat och förfest och sen vidare till Granada =) Scotts som spelar ikväll.

Så sjukt skönt att projektarbetet är färdigt nu.. Behöver inte längre tänka på det och få panik för att man inte hunnit så långt som man borde. Har skrivit ut allt idag så jag ska bara sätta ihop broschyren och ge den till Eva på måndag, sen är det klart :D

Nu ska jag gå och duscha lite snabbt och göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0