Collage

Har kommit in i en period där jag hela tiden gör olika collage :)
Är inte så speciellt duktig på det, men det är kul!
De är väldigt enkla gjorda, men jag har inte lärt mig programmet så bra ännu:)



Tunisien!




Cornelia!


Lite gott och blandat från åren i Växjö!


Tittade ut genom fönstret för en stund sen - Sol
Några minuter senare - Mörkt och molnigt
Nyss - Hagel
Nu - Snö/Regn
Blir man glad eller?

Nu ska jag cykla hem och städa. Sen kommer Sabbe&Carro och kanske Aleks.. Ska kanske ut ikväll, men vi får se.

På med jackan, upp med luvan och ut!

På med leggings och en stor tröja, skruva upp musiken på högst volym och städa :D

(Hagel igen)
Pusshej




Kommentarer
Postat av: Erika

Omg :o

ditt växjö kollage gör mig tårögd ;(

hur ska växjö vara utan er till hösten? :(:(

KIIM <3

2009-03-27 @ 21:30:07
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: malin

ska försöka fixa din blogg i helgen :)

2009-03-28 @ 00:16:02
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gillar dina kollage skarpt! :D Hoppas att du hade kul i helgen och jag vill höra om det på mån. :)

2009-03-28 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0