Bra helg

Helgen har varit great :)
I fredes festade vi först lite hemma hos mig och sen vidare till Simon, träffade Mattias bland annat som jag inte träffat sen han tog studenten för två år sen :) Men kvällen var rolig trots att någon idiot tog min ena sko och jag fick hoppa på ett ben hem! Sov i lite mindre än fyra timmar och se upp och jobba i sex timmar.. Tog tåget hem och sen åkte jag och Sabbe till Erik där Malin,Aleks&Sofie väntade.. Vid halv tio tiden åkte vi till Granada, inte så roligt i början, men blev riktigt roligt till slut:) Hade sjukt kul! Tack babes<3
Sofie, nej, du är inte så bra på att dricka tequila ;) Så söt är du <3 haha..

Jag kan inte påstå att turen har varit med mig denna helgen.
Först skon, sen en sjukt jobbig dag på jobbet, höll seriöst på att börja gråta flera gånger. Hade så sjukt ont i knäet och ryggen! Sen får min telefon spel och nu kan jag inte skicka sms, fattar verkligen inte vad det är med den!
Eftersom jag skulle jobba vid 10.30 idag skulle jag tagit niotåget imorse, men det tåget är inställt och skulle ersättas av en buss. Kommer bussen? Nej, naturligtvis inte.. Så Tommy fick ta en liten tripp till Växjö och lämna av mig på jobbet. Gick helt okej att jobba fastän jag var så sjukt trött. Mattias&Robin kom och hälsade på lite på jobbet, hade en del att göra så jag hann inte vara så social, men det är alltid kul när det kommer folk som man känner :) 

Men jag gillar helgen :)

Fick min present av Malin igår med :) Love you<3

Denna veckan är det enbart projektarbete som gäller! ( Och plugga till provet på torsdag )

Nu ska jag hem och bädda ner mig i sängen och sova! har blivit ALLDELES för lite sömn denna helg!
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0