...

Eftersom jag inte har skrivit på en vecka och glömt skriva om studentveckan och allt så känns det som om jag borde göra det nu.. Men det känns så avlägset på något sätt, så det räcker att ni vet att jag har haft det bra :D

En utav studentpresenterna var biljett till Emmabodafestivalen (: Så nu har jag mycket att se fram emot :D

Idag ska jag jobba 12-19, sen tar jag bilen hem, en snabb runda inom Liatorp med för att hämta Cornelia. Ska ha henne till fredag, och någon gång på fredagen åker jag till Johanna för att sedan åka till Göteborg (: Kommer kännas lite konstigt att åka till Världsungdomsspelan och inte tävla, men det ska bli kul (:

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0