Senste veckorna

Sämst på att uppdatera?! Ja, jag vet..
Ska försöka skärpa mig (:

För två veckor sen var jag uppe i Göteborg och kollade på Världsungdomsspelen, mycket trevligt (:
På fredan efter vi sett alla som vi kände tävlat, och medan vi väntade på Johannes och hans kompis så gick jag och Johanna till Ullevi ( Nya? Gamla? Jag håller inte koll på vilken som är vilken ) och tittade på U21 matchen mellan Sverige och England. Sjukt kul! Galet vad mitt hjärta slog :P
Så hela den helgen spenderades uppe i Götet.

I veckorna händer det inte så mycket mer än att jag jobbar (:

Förra fredagen var jag hos Stinha på lite festligheter (: Men dagen efter var den jobbigaste någonsin, nästan. ( Nej, inte bakis, inte ett endaste dugg ) Så sen dess har jag varit sjuk. Mindre roligt, men.. Börjar bli bättre nu, är bara öronen som spökar..

Men i onsdes vägrade jag sjukdomen och gick och fiskade med Aleks&Ebbs (: Efter det tog vi bilen till Hätsveda marknad vilket betyder LANGOS :D
På kvällen hade vi en liten grillkväll hemma
Jag,Sabbe,Aleks,Carro,Catte,Eve&Tesse
verkligen en rolig kväll (:

I torsdes var det dags att jobba igen efter några dagars ledighet, inte kul någonstans med tanke på hur jag mådde.. Så de senaste dagarna har jag legat i sängen.. Var hos läkaren i fredes, virus i luftstrupen och vätska bakom trumhinnan. Inte så kul, fick hostmedicin som faktiskt har hjälpt mot hostan. Men huvudet och öronen blir inte bättre, det hjälper inte med varken Alvedon, Ipren eller Panodil Zapp. Har ätit det sen jag började få ont i huvudet för snart två veckor sen :O Det hjälpte inget då och det hjälper inget nu..
Men jag klarade av att jobba idag i alla fall (:

På lördag hoppas jag på utgång :D
Måste få komma ut lite (:

Nu ska jag se om det finns något på TV som är värt att titta på, sen blir till att gå och lägga sig :P Jobba 8.30 imorgon, slutar kvart över ett, så sjukt skönt. Och på tisdag hoppas jag att det ska vara fint väder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0