PS. I Love You

Tittade på PS. I Love You innan.
Seriöst.. Gråter mer av denna filmen än The Notebook , och då kan jag säga att då gråter man inte lite..


http://www.youtube.com/watch?v=UAJvYsstJos&feature=related
Får rysningar när jag ser denna dansen från So You Think You Can Dance, sjukt bra!



Imorgon är det jobb som gäller, 11.30-20, och sen bio med Aleks,Malin&Ida (: Ska se Harry Potter , är inte ett så stort fan utav de filmerna, men bio är bio och de undrade om jag ville följa med så, varför inte :D

På lördag jobbar jag 11.30-16, skönt att inte jobba så länge (: Efter det ska jag ut med Aleks&Malin. Så jag har en hel del att se fram emot. Plus att jag ska åka hem efter jag jobbat på söndag :D Ska bli skönt att komma hem lite.
Hoppas jag hinner hem så jag kan säga hejdå till Roffe :(

Nu ska jag fortsätta titta på CSI Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0