Helgen

I fredes jobbade jag. Hade inte den bästa starten på dagen. Fick sluta tidigare, vilket jag är tacksam över!
Aleks&Malin kom och hämtade mig, sen var vi + Ida på Harry Potter, en helt okej film.

På lördagen jobbade jag och efter det var det fest för fulla muggar :D
Förfest hos Jessica och sen ner till stan. Fastän jag inte ens var inne på Oléo var det en väldigt rolig kväll!



Salta pinnar (:



Malinbabe



Puss



(:



Eve&Aleks :D



Det hanns med några tecuilas (:

PÅ söndagen var det jobba som gällde, 11-16.30. Var så sjukt trött när jag kom till jobbet, men efter en halvtimme kom Nabil med glädjebeskedet att jag kunde få sluta (: Så härligt :D Så jag cyklade hem och städade lite och sen gick jag och la mig igen. Efter det var det frukost på balkongen (:

Tack för helgen babes <3



Igår var jag,Sabbe&Jessica i Ullared (:
Och det inhandlades en hel del!
Åt även världens godaste mat på Harrys, gaaalet gott var det!

Nu ska jag gå ner till Aleks. Sofie&Malin kommer också så vi ska planera inför resan :D
Är endast 24 dagar kvar (:

Och nästa helg är det Emmabodafestivalen som gäller :D
Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Erika

SNYGGBLOGG!!

Tack för igår :D

ni är underbara <3

2009-07-23 @ 10:30:30
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack (:

Det är din systers förtjänst :D



Tack själv hjärtat!

DU är underbar! <3

2009-07-23 @ 10:52:03
URL: http://kimek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0