EMMABODAFESTIVALEN!

Imorgon klockan 15 går bilen mot Emmaboda! Och att jag ser fram emot denna helgen!
Ännu en gång; Tack Jessica&Sabbe
( Fick festivalen i studentpresent utav dem )

Förövrigt så är mormor&morfars nya hund så gaalet söt! Eftersom Roffe är borta och vi inte skaffar en ny hund så bestämde sig de för att köpa en. Tanken var ju att jag skulle lagt in en bild på den, men jag hittar inte min sladd. Så jag ska ta kort på den med mammas kamera och sen lägga in den här imorgon!
För tillfället heter den Kid men vi får se för innan idag hette den Brolle (:
Sjukt söt är han i alla fall!

I morse var det riktigt jobbigt att gå upp ur sängen. Inte många timmars sömn och saker att gör innan jobbet gjorde att jag låg kvar lite extra länge, men fick sen stressa som en idiot för att hinna till jobbet i tid. Fick stå i köket idag, vilket var ganska skönt faktiskt. Så timmarna på jobbet gick ganska fort och när jag slutade möttes jag av nyheten att jag slapp åka tåg hem (: Aleks&Sofie var i Växjö så de kom och hämtade mig och sen körde vi till stan och sen hem.
Egentligen borde jag packat ikväll, men jag har helt enkelt inte orkat så jag gör det lite snabbt och lätt imorgon.
Det viktigaste att packa för min del är mössor, eftersom mina öron fortfarande inte är bra så ska jag göra allt för att slippa få ont.

Nu ska jag gå och lägga mig och invänta morgondagen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR GALET AVUNDSJUK :O:O

2009-07-30 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0