Sick

Längesen jag skrev nu, jag vet, men jag har inte haft tillgång till en dator..

Varit sjuk sen i måndes, yeey, kuul.. Är på bättringsvägen nu, men jag hostar fortfarande upp lungorna vilket är det jobbigaste.

Förra helgen var händelserik, men orkar inte skriva så mycket om vad som hände.
På fredagen var vi hemma hos Stinha på middag och förfest, sedan åkte vi in till stan och satte oss på Paus och sen Sports, och sen gick jag&Erika vidare :)
Lördagen bestod av jobb, och sen hem och fixa sig och sedan vidare till Jessica på förfest. Jag,Sabbe&Eve åkte ner till stan och satt på Paus och åkte sen till Barca och sen på efterfest :)
Helgen i korta drag där.



I veckan har jag bara legat i min säng och tittat på O.C.
Min bästa vän i lägenheten nu när jag är sjuk är helt klart min stora, tjocka, varma Världsungdomsspelen-tröja! Strax därefter kommer platsen i sängen närmast elementet!
Ingen rolig vecka, men hoppas på att denna ska bli bättre. Börja träna lite lätt denna veckan med! :)

Glömde; var på personalmöte i torsdes när jag var hyfsat frisk, men efter att ha spelat Lasergame blev det sämre än vad det var tidigare i veckan. Trots sjukdomen var det galet roligt att spela Lasergame! Sedan var vi och åt på Båtsmannen, gooott :) Sedan vidare till Jessica en stund och sen hem bums i sängen.

Det var min vecka det..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0