Växjö

Tjoo.

16.12 går tåget till Växjö. Yeeey, kul att komma till en tom lägenhet när man skulle kunna vara här hemma. Imorgon blir det till att sitta på körskolan tills de jäkla faserna är färdiga! Två kvar, en av dem är repetition och det är den som tar längst tid med tanke på att man måste klara det tre gånger för att bli godkänd. Oerhört rolig dag.. Kan förhoppningsvis åka hem till Hallaryd på kvällen sen igen.

Hade tänkt vara líte duktig och skriva arbeten nu på lovet, funkar det? NEJ! Det går inte att öppna dem. Härligt..

Snart börjar roligheterna med fördelsedagar :D
Sofie fyller 18 den 23:e februari dvs på måndag! Grattis babe<3
Erik fyller 20 den 3:e mars
Jag fyller 19 den 5:e mars
Malin fyller 20 den 13:e mars
Jessica fyller 26 den 18:e mars 
Cornelia fyller 5 den 20:e mars
Carro fyller 21 den 2:e april
Sabbe fyller 22 den 4:e april
 
Jisses vad pengar!

Hoppas verkligen jag kan följa med till Granada den 28:e! Jobbar den helgen, men ska se om det går bussar eller tåg som passar så jag kan följa med.
Den 14:e mars, då ska jag med:D Fira Malin och Erik och sen Granada och Scotts :) haha.




Grattis Hjärtat! <3
I förskott  :)

Ska fixa mig nu.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Usch vad gammal jag känner mig, är min lilla kimpalisa 19 år...

Du glömde morfar den 26:e april och mormor den 3:e maj ; ))

Se nu till att klara den förbaskade teorin och kom hem igen.

Kram

2009-02-18 @ 15:06:54
Postat av: Malin

Hihi, jag hoppas verkligen att du kan följa med snuttan <3<3

2009-02-22 @ 11:18:37
URL: http://sooffsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0