Tisdag

Jag ger upp, jag orkar faktiskt inte bry mig längre. Tänker inte lägga ner tid och energi på det mer.



Har precis haft körlektion, gick helt okej. Ska snart åka till träningen och sen hem och plugga.
Imorgon är det träning - skola - körskolan - hem och plugga som gäller.
Jisses vilka roliga veckor man har.

Knäet har börjat leva sitt eget lilla eländiga liv igen.. Kunde träna nästan som vanlig igår men det gjorde hela tiden ont. Idag har vi bara kast och styrka så det ska nog gå bra, men Fredrik sa att om det inte är bättre på måndag blir det ett återbesök på kära Idrottskliniken hos Stefan. Fattar inte varför det gör ont nu helt plötsligt, har liksom inte gjort något speciellt som skulle kunna orsakat det.

Är oerhört mycket i skolan nu. Eller det har det varit sen jul egentligen.
Värst är nog filosofin eftersom jag inte fattar uppgiften, så vimsigt allt ihop.
Sen ska vi inte glöma käre Björn som ger ut uppgifter på princip varje lektion i både Friskvård och Organisation&Ledarskap. De är inte så små heller.

Nu har jag börjat träna på måndagmorgonarna igen, ganska skönt så man har lite tid på kvällen till att... Ja, plugga.

För övrigt är det bara nio dagar till jag fyller år (a)
Lite deprimerande är ju dock att jag inte tagit körkort ännu. Ooops.

Nu ska jag börja göra mig i ordning så jag är färdig när Emelie kommer tillbaka.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det du ska ge upp gumman....och kommer du att må bättre om du gör det...

Mod är att höra den lilla rösten...jag försöker i morgon igen...

Kram

2009-02-25 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0