Panik

Börjar få lite smått panik nu.. Allt som jag har kvar på svenskan, delar till projektarbetet och samhällen finns i mitt block som är borta. Måste bli färdig med det nu.. Shiiiet.

Körlektionen idag gick jättebra, ville nästan inte sluta köra.. Plus att jag är färdig med teorin, så nu är det då inte lång tid kvar. På tiden kanske :P

Nu kommer den efterlängtade helgen. Har som vanligt bara träning imorgon, men sen ska jag till skolan ändå och äta och ringa några samtal.

Studiebidrag imorgon. Och ja, de pengarna behövs!

Nu vill jag ha lördag, och en kväll med Malin,Sofie&Aleks. <3

Plugga nu, yeeeiy. Tur studenten snart är här!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihih Kim ska få present av Malin på lördag^^... Sååå glad att du ska me =) <3

2009-02-26 @ 19:06:35
URL: http://sooffsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0