Onsdag

Idag har jag haft träning och filosofi. Träningen gick helt okej, är lite seg.. Men kulan gick hyfsat bra ialla fall :)

Måste få klaga lite idag:
Jag förstår verkligen inte varför vi ska lämna in vårt projektarbete 6:e mars :O när andra de andra skolorna har till maj. Veckan efter Rapporten ska vara inne ska loggboken lämnas in och veckan efter det ska vi redovisa det för tvåorna. Jag förstår inte heller varför vi ska lämna in det så tidigt när de tidigare treorna haft till i slutet på april på sig att skriva det.

Filosofin idag var faktiskt helt okej, man har dock oftast ganska ont i huvudet efter deb lektionen. Det går inte att sitta och tänka på något annat, missar man något är det oerhört svårt att förstå resten.. Men lite skratt blev det allt ;)

På fredag kommer jag stanna här i Växjö och träffa Erika och kanske Emelie, senare går vi nog till Simon&Hannes. Stannar nog inte så länge, vill hem och sova så jag är pigg till jobbet på lördag.  Kanske ska träffa min käre moder lite också eftersom hon och Tommy kommer till Växjö :)
På lördagen ska jag som sagt jobba och sen vet jag inte om jag ska åka hem och fira Erik och Sofie och sen åka till Granada. Det går tåg som passar både hem och tillbaka till Växjö, men problemet är ju att jag ska jobba på söndag och frågan är då hur pigg man är.. Men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ner till körskolan och sen möta Aleks.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: !!!

Nu får du definitivt ingen kommentar! Grrrrr

<3

2009-02-25 @ 14:54:25
Postat av: Kim

Moahahaha ;)

2009-02-25 @ 15:03:23
Postat av: Mamma

Men tänk vad skönt när ni har lämnat in ert arbete, då har alla andra det kvar...Det är inte alltid bra med mer tid, då skjuter man det framför sig lite längre bara...

Puss

2009-02-25 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0