Hemtenta

Sitter med hemtentan i psykologi. Fattar ingenting! Känner mig trög :P Johanna kommer sen och ska hjälpa mig lite :)

Är en aning trött efter studentfesten igår, men det var värt det.. Hade så sjukt kul! Tack Erika :)<3
Efter många om och men så följde jag med, trots att planerna ändrades och jag gick hemma och var hyfsat arg för att jag inte kunde ha på mig det jag hade planerat.. Fick lite smått panik när jag gick där hemma en halvtimme innan jag skulle åka och inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig.. Jag menar hur mycket kläder har jag i lägenheten som passar in på AfterSki-tema?
Efter att till slut kommit över kläddilemmat träffade jag Erika,Sanna,Ellen,Josefin&en till, ( Jag är fruktansvärt dålig på namn) sen gick vi en liten runda till Pauze och sen till Oléo. Riktigt rolig kväll :)

13.20 går bussen mot Ljungby och sen är mamma&Tommy där och plockar upp mig sen åker vi vidare till Stockholm. Vet inte riktigt hur planerna ser ut för resten av helgen, men blir nog inget annat än bra :)
( Ingen snö där uppe tack )

Var som sagt på bio i onsdes. Benjamin Buttons otroliga liv. Har ni inte sett den; Se den!
Älskar den filmen!
På friskvården igår fick vi se en dokumentär; Benlös, armlös, makalös. ( Tror den hette så, eller; Armlös, benlös, makalös) I alla fall, har ni inte sett den;Se den! Galet hur han orkar.

Pusshej, skriver nog igen efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0