Helgen

Jag hade en underbar helg :)
Med tanke på förra årets Alla hjärtans dag som innehöll panik och tårar när C blev kvar på tåget, var det ganska uppenbart att denna dagen skulle bli bättre med födelsadagsfirande för Eve.

Dagen började med att sätta på musiken på högsta volym och börja städa :) Jag gillar faktiskt att storstäda så, speciellt när solen lyser så fint utanför vårt ( oerhört skitiga fönster ). Vid ett kom Aleks&Erik, sen åkte jag&Erik ner till stan så han kunde köpa blommor till Aleks och sen handlade vi mat.
Halv tre cyklade jag ner till stan och träffade de andre och spelade Lasergame. Riktigt kul! Första omgången kan man väl säga att mitt lag förlorade till Max -49 mot det andre lagets 290 poäng. ( Mycket möjligt att det var 390 eller något, mitt minne är som sagt inte det bästa )  Men andra omgången vann vi :) Great job!
Sen åkte jag hem till lägenheten och gjorde mig iordning. Åkte hem till Jessica på förfest och sen åkte vi ner till Kafé de Luxe. Riktigt kul!
Tack för en oerhört rolig kväll :)

Hör och häpna;
Jag tog mig i kragen och var ute och sprang idag :O I en timme! Inte dåligt med tanke på att jag verkligen avskyr att bara springa. Känner mig väldigt nöjd :)

För övrigt saknar jag fotbollen så sjukt mycket! Vill verkligen kunna spela!

Nu är det kvällsmat som gäller :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0