Bilder (:

  Cornelia vid halvfärdig julgran

  Färdig ( Värt att nämnas är att den ser bättre ut i verkligheten )

  Visst avskyr jag snö, men måste säga att det är fint (:

  Utegranen uppifrån mitt fönster

  En ganska korkad lastbilschaufför försökte vända i Hallaryd och fastnade imorse. Pga detta kom inte bussen som skulle hämtat Ebbs&Felix fram, så jag fick skjutsa Ebbs till skolan, men Felix som skulle in till Älmhult fick stanna hemma.

Nästa vecka är min sista vecka på Ryforsgården, känns ganska sorgligt faktiskt. Jag har bara varit vikarie där i några veckor, men tycker verkligen om att jobba där, trivs så sjukt bra både med barnen och personalen.
I tisdes gick barnen luciatåg för föräldrar och syskon, gick jättebra. Blev så stolt ;) Och idag har vi haft julfest, så alla barnen var där och vi dansade, lekte och tomten kom med julklappar och så åt vi julmat (:
När jag slutade gick jag bort till Ryfors, min gamla skola, eftersom de hade maskeradinnebandy. Hann se de sista matcherna. Träffade lärare som jag inte träffat sen vi slutade nian. Sjukt att det snart är fyra år sen jag gick ut nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0