USA

Idag har jag ju jobbat. En väldigt lugn dag.
Efter jobbet körde jag och lämnade in den gamla studsmattan på Jula och efter det körde vi hem och jag fick ta en snabbdusch och göra mig i ordning inför intervjun. Shit vad nervös jag var! Eftersom hela intervjun skulle hållas på engelska var jag sjukt nervös att jag skulle haka upp mig och glömma bort de lättaste orden och allt, men det gick jättebra (: Så nu är det bara de sista papperna som ska skickas in, sen är det bara att vänta på att en familj ska ringa :D


Efter intervjun körde vi hem till Hallaryd, sen skjutsade jag Aleks till Sofie, fastnade där en stund och efter det körde jag ut till Malin för att hon skulle fylla i något papper som ska skickas till STS. Det hanns med massa skvaller från helgen och prat om Tunisien (:
( Jag kom på att jag glömde berätta en av de roligaste händelserna från helgen som jag MÅSTE berätta för dig, HAHA )

När jag kom hem åta jag lite och pratade med Emelie. Trevligt (:
Men kommer inte träffa henne innan hon åker, vilket är synd. Men båda ska ju till lilla USA så ;)

Imorgon ska jag på hälsoundersökning kl 14 och innan dess är det lite saker som ska göras, men jag ska ha en lång sovmorgon! Har inte fått sova ut på väldigt länga så jag tycker att jag förtjänar det (:

Även denna helgen som kommer ska vi festa (: Både fredag och lördag, men jag ska ta det lite lugnt med tanke på att jag jobbar öppning hela helgen.
Så på lördag börjar jag jobba igen och sen jobbar jag fram till onsdagen och då blir det till att hem och packa för på torsdagen ska vi till Brokhult och färga hår och fixa och sen in till Älmhult för att handla till resan. Jag lovar att jag kommer glömma något, men jag ska redan imorgon skriva en packlista och packa ner lite saker som jag vet jag inte kommer använda innan vi åker.

Nu - SÄNGEN! Med en kopp te (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mkt trevligt med pratstunden. Glöm nu inte att höra av dig vart i usa du hamnar. :)

2009-08-05 @ 18:22:07
Postat av: Malin

Du måste berätta vad det roliga e!! <3

2009-08-11 @ 21:21:39
URL: http://maooolinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0