Som sagt

Dagen och natten på ön blev inte som planerad "/
Kände redan på morgonen att det gjorde ont när jag andades, men tänkte att det går över så jag,Aleks&Tilda åkte in till Älmhult och handlade och sedan hemm till T och vidare ut till ön.. Satte upp tältet och fixade lite, åt och hade det mys (:
Sen gick det bara neråt, fick väldigt svårt för att andas och jag frös så sjukt mycket. Tänkte att om jag går och lägger mig så blir det kanske bättre, men icke. Vid halv två (?) kom mamma&Tommy och hämtade mig och jag fick hem och lägga mig i min säng.
Så igår åkte jag&mamma in till läkaren, fick ta några prover och han började prata om astma och då började jag bli rädd men som tur var gav proverna inget utslag på det men han sa också att man inte kan vara helt säker.. Han kom fram till att det jag har nu är infektion i luftstrupen, så jag har fått penicillin och hoppas på att jag ska bli frisk snart.


Idag var det tänkt att jag skulle åkt till Växjö med Aleks&Sofie, vi skulle åkt på förfest hos Stinha och sen in till stan. Men jag fick allt stanna hemma i Hallaryd. Hoppas i alla fall att ni får det kul (:
Jag ska ta det lugnt nu och se till att bli riktigt frisk nu eftersom det enbart är en vecka till vi åker, och jag TÄNKER inte vara sjuk då! Dock äter jag penicillin de två första dagarna vi är där "/

Mormor ringde nyss och sa att morfar satt igång grillen så jag ska upp dit och försöka få i mig lite mat och sen får vi se om jag stannar där eller om jag går hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0