Emmabodafestivalen- Känns som 2009

Har nästan precis kommit hem från Emmaboda. En helt galen helg!
Har haft sjukt kul och jag bara tacka mina vänner för en underbar helg (:
Jag är alldeles för trött för att skriva vad som hänt, men allt ni behöver veta att det varit BRA! Kommer kanske skriva om att imorgon.

Visst hände det saker som inte var riktigt lika kul, och jag skulle kunna sitta och tycka synd om mig själv och ångra saker som hände eller som sades, men det gör jag inte! Nu kom sanningen fram och nu är det bara till att deal with it och gå vidare, och det ska jag göra med råga ( TUUUNISIEN )  :D
Life is a bitch, and I love it!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta och efter det ska jag köra upp till Växjö för att jobba öppning imorgon och på intervju efter det. Sen är jag ledig några dagar vilket är så skönt!
På onsdag åker äntligen jag,Aleks&Tilda till ön, ska bli skönt att umgås lite med dem, vi har typ inte träffats allihopa sen vi flyttade ut ur lägenheten.


( Enbart 12 dagar till Tunisien )


Kommentarer
Postat av: Stinha

Du kommer väl på fredag ?! :D

2009-08-02 @ 19:52:44
URL: http://stinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0