Dagarna som gått

De har bestått utav jobb för det mesta (:
I tisdes sprang jag på S nere i stan, så var där nere i någon timme (: Mys .
Efter det cyklde jag hem och där var kräftskivan i full gång :D En rolig kväll (:

Igår jaobbade jag till halv fyra, och sen fick jag stressa till tåget. Åkte hem och packade det sista, sa hejdå till alla och sen vidare till Erik. Nu sitter vi här och låter tiden gå. Ska in till Älmhult sen och fixa lite med skattepengarna och sen handla till resan :D Efter det åker vi till Brokhult, färga lite hår (: Sen är det bara till att förbereda sig, för kl 6 kör bilen mot Malmö, sen tåg över till Kastrup och 10.50 lyfter planet :D

hinner kanske uppdatra en gång till innan vi åker, men om inte; Ha det bra här i Sverige så hörs vi igen om lite mer än en vecka :D

Kommentarer
Postat av: Stinha

Gör allt som jag skulle ha gjort!

2009-08-13 @ 13:41:31
URL: http://stinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0