Take It To The Limit

Mitt lov har bestått utav jobb, utbildningar och ångest över att jag nästan hela lovet har varit i Växjö.. Det är inte okej!
Åkte upp tidigt i måndes och jobbade, körlektion och utbildning i tisdes och utbildning igår. Åkte hem idag och har suttit framför datorn för det mesta och letat utbildningar som massage- och friskvårdsterapeut, men utan något positivt resultat. Det finns många bra utbildningar på folkhögskolorna som jag jättegärna vill gå, men man måste vara 20 för att få studiemedel. Så där skiter det sig..
Universiteten är inget att hurra för. En KY-utbildning som finns i Linköping är helt perfekt och jag hade gjort nästan vad som helst för att få gå där, men icke ; Du måste dessutom ha slutfört dina gymnasiestudier innan sista anmälningsdag, du kan alltså inte söka till årets kursstart om du nu läser sista året på gymnasiet.
Aaaargh..

Så just nu funderar jag på att vänta med att plugga och åka till USA ett år och sen antingen plugga eller åka till Ghana när jag kommer hem..
Ghana är ju något som jag ska göra, även om det innebär slit för att få ihop pengar, så ska jag göra det!

Helgen ser ut som följande:
Fredag: Grillkväll hos Erik.
Lördag: Fira påsk,Sabbe&Carro.
Söndag: Åka till Växjö och jobba.

Dagen idag har varit ganska tråkig, men nyheten om att 6-9 klasserna på Ryfors får vara kvar gjorde att jag blev på lite bättre humör i alla fall.

Så nu sitter jag här med ett glas vin i handen och en filt runt om mig och funderar starkt på att gå och poppa popcorn och gå och lägga mig & titta på Twilight (igen)
Yes, så blir det.
Sov sött! 


Kommentarer
Postat av: johanna

åhh.. fusk att du har twilight :O



du får inte titta sönder den, kom ihåg att du lovat att du ska titta med mig sen :D



skönt att de inte behövde flytta förresten :)

2009-04-09 @ 23:22:32
Postat av: Malin

Jag ville me vara me å grilla ju... :(

Å jag vill me utbilda mig te massageterapeut...

2009-04-10 @ 22:17:24
URL: http://maooolinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0