Min helg

I fredes hände det inte så mycket, åkte hem och grillade för första gången i år :)  Så gott!!
Provade även balklänning, så nu är den fixad. Började ju nästan få lite panik för att jag inte har tittat på någon, så det är skönt att den är fixad i alla fall. Ska se om jag kan köpa studentklänningen denna veckan med :)

Lördagen började med att mamma och Tommy kom in och sjöng för Sabbe kl 05.50, eftersom Sabbe promt ville ha frukost på sängen. Somnade sen igen och vaknade lite innan åtta av att Erik ringde för att väcka mig eftersom vi skulle till Kristiandstad. En trevlig liten resa med Aleks,Erik,Ebba&Theodor.
Förälskelsen jag nämnde innan idag var min förälskelse till Skäggagamerna som Aleks&Erik köpte ( de är de enda ödlorna som jag vågar hålla av dem de har ) Ringde och föreslog att mamma kunde köpa sådana till mig i studentpresent, som svar fick jag: HAHA.
Så jag kan väl glömma det ;) hehe.
Sedan åkte vi hem och hämtade Cornelia och åkte till tatuerrstudion och satt och väntade där i två timmar medan Erik tatuerade sig. Satt och myste med Dott och Atta :D Efter det åkte vi hem till Erik och satte in ödlorna och flyttade Tindra till sitt nya hem :)
Åkte hem och åt och sen åkte vi ner till Aleks och päste :) En härlig dag med oerhört härligt väder.

Idag har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något nödvändigt.. Ska strax köra till Osby sen till pappa för att fira Sabbe :)

Imorgon börjar sökandet till universitet och sånt grejs. Yeey.

Nu måste jag bara slänga på lite mascara och sen åka. Sess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0