Körkort

Äntligen körkort ;)
Jag vet att det är sisådär ett år för sent. Skit samma, nu har jag tagit det i alla fall.. Trodde inte att jag skulle klara det på första försöket, men jag förvånade mig själv :P
Hade körlektion i morse som gick sådär, så hem gick jag och fick panik och nästan intalade mig själv att jag inte skulle klara det. Men sov en liten stund och när jag vaknade gav jag mig fasen på att jag skulle klara det.. Gick ner till körskolan och hade en kort körlektion som gick mycket bättre än den på morgonen. Körde till Vägverket och hade uppkörningen.


Så sinnessjukt skönt!
Men samtidigt var det lite vemodigt att säga tack och hejdå till Maggan och Kent.

Så imorgon tänker jag belöna mig själv med en väska eller en klänning på H&M! =)

Nu ska jag&Cornelia titta på Madagaskar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla bra älsking! jag är jätte glad för din skull! <3 älskar dig. / sofie

2009-04-20 @ 17:20:07
Postat av: SAbina

Congratulations!!! Vet dock inte om jag är redo att låta dig köra med min seapearl än lol

2009-04-20 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0