:)

Naajs!

Min nya blogg måste jag nog säga är lite bättre än min gamla :)
Ska försöka vara lite bättre på att skriva här med, eftersom Stinha nu har lagt ner jobb den:)
(Tack Stinha)


Idag åker jag hem till Skåparyd, skönt! Känns som om jag inte varit hemma en hel helg på jättelänge nu.
Hade varit skönt att bara vara hemma och ta det lugnt och vara med familjen, men ikväll är det bara jag och Cornelia hemma. Sabbe åker till Växjö, Felix är hos pappa och mamma&Tommy ska till Halmstad med husbilen :O
Imorgon ska jag köra till Malin och sen ska vi på förfest i Ryfors och sen taxi ut till Pjätteryd (tror jag) på årsfest :) Det gillar vi!

Igår var det en myskväll måste jag säga.
Tränade och när jag kom hem hade Aleks och Ida lagat mat, tittade på Sex And The City sen och den, den gillar vi verkligen;)
Senare kom även Sofie.
<3

Myskväll var det även i onsdes:) Jag och Erika var hemma hos Emelie och tittade på film. Kladdkaka, mmm:)
Vår ide gillar vi!
<3


Seriöst, jag skulle göra vad som helst för att flytta från lägenheten, eller att Håkan och Nilsson flyttar. Är så fruktansvärt trött på dem!
Sverige och Växjö är inte mitt favoritställe just nu. Vill bort!

Men hallå. Ska försöka ge mig på religionen nu.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0