Sova?

Mååste egentligen sova nu om jag ska orka med morgondagen, men gör allt för att slippa gå och byta om och krypa ner i sängen. Kommer antagligen köra min vanlig 'rutin' när jag väl bestämmer mig för att gå och lägga mig; släcker överallt där nere - nästan springer upp för trappan - låter lampan i trappen vara tänd - stänger dörren in till datarummet så fort jag kan - släcker - går in på mitt rum och låter dörren vara halvt öppen - sätter på en säsong av Vänner - kryper ner under täcket och slänger hela tiden ett öga på dörren tills jag somnar.
Men funderar på att sova i mammas säng så jag slipper ligga på ovanvåningen, men då har jag ingen tv, och jag måste ha tv på när jag sover, speciellt när jag är hemma själv - i och med det slipper jag inbilla mig att jag hör en massa ljud.
Jag vet, låter som värsta barnungen, men hej sådan är jag :)


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0