Last week

Julen spenderades här hemma med familjen Persson och mormor&morfar. Alltid lika kul, kan kanske inte bli annat med denna släkten ;)
Fick som väntat mina skor :D Har dock inte haft tillfälle att använda dem ännu. Fick även Vänner säsong 6 vilket var oerhört uppskattat med tanke på att jag nästan tittat sönder de andra säsongerna jag har. Jag fick naturligtvis mer klappar, men orkar faktiskt inte skriva dem här, väldigt bra och välbehövliga julklappar detta äret!
Granada på juldagen var väldigt kul. Måste göras om :)

Som jag sa igår är Teddie här, och Guuud vad jag älskar bebisar !




Imorgon åker vi till Kävlinge om jag inte minns fel på namnet. Hälsa på Anna&Salle.

Nyår kommer firas hemma i Skåparyd med Malin,Aleks,Sofie&Ida. Fin middag med massa struntprat och allt som vi alltid brukar göra :)
Har råkat lova dem här hemma att jag ska fira här med dem och samtidigt lovat att jag ska vara i Växjö. Har haft sådan beslutsångest, men till slut blev det i Skåparyd.
Tycker verkligen inte om att behöva välja så, men jag har ju själv satt mig i den här sitsen så..
Förlåt Växjöfolket! Har jättedåligt samvete eftersom jag vet att ni vill så gärna att jag firar med er, men snälla, gör inte så jag får ännu mer dåligt samvete. Jag lovar att vi ska ta igen det någon annan gång! <3

Ska pallra mig i sängs nu tror jag allt.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte söt bild hjärtat :)

& jag är glad att du är med oss, för det hade inte blivit detsamma utan dig <3

2008-12-30 @ 19:17:20
Postat av: sofie

jätte fin bild hjärtat :)

jag är jätte glad att du är med oss på nyår, det hade itne blivit detsamma utan dig <3

2008-12-30 @ 19:18:12
URL: http://sooffsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0