Mitt hååår

Klippt av håret och färgat det brunt. Det är väldigt vågat för att vara mig!
Eller klippt av och klippt av, klippt det ganska mycket kortare än jag hade innan. Vet fortfarande inte varför jag gjorde det, men jag är fruktansvärt nöjd :) Ska be Aleks klippa det lite till idag, bara någon centimeter.
Modig skulle jag allt vilja kalla mig! :)

Jobbade igår, peeeengar!
Började med en lättnad över att jag skulle slippa stå i kassa och vara i serveringen i stället. Fick hoppa in och backa när det behövdes. Tänkte; Jisses vad skönt att slippa behöva prata och vara trevlig. Men nähä, i någon timme på slutet fick jag ha driven. Och omg vad jag hatar att stå i driven! Gick okej, men jag hatar det.

Jag vill ha lov ganska så mycket NU!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev as snyggt ditt hår! Du borde tacka mig ;D haha.. och Alek då som klippte det ;P

2008-12-17 @ 12:00:55
Postat av: Maooolin

Hihi, jab modig e du min flicka... <3

2008-12-17 @ 19:59:06
URL: http://maooolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0