Looov

Äntligen Jullov! Så sjukt härligt.
Ska bara till avslutningen i kyrkan vid 14.00, sedan är det verkligen lov.

Ska stanna denna helgen. Jobba imorgon.
Jag vill inget mer än att åka hem och lägga mig under täcket och titta på film. Det är min önskan :)

Måste köpa de sista julklapparna idag med, men vettifasen vad jag ska köpa :S
Vi får la se vad det bli.

Studentfesten igår var oerhört rolig:)
Blev lite stressigt där ett tag att hinna bli färdig och hinna äta.. Men sen så:P
Slutet var bäst :D

Krullisen är min nya favorit! :) Verkligen!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

hade jag kunnat hade jag gett dig åka-hem-och-lägga-dig-under-täcket-och-se-på-film i present,

men,nu kan jag ju inte det (och detta enbart för att vi inte byter julklappar)



säger vi.



PUSS! :)

2008-12-20 @ 00:09:10
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman!

Har inte sett din blogg innan.

Snart kör vi och hämtar dig så du får komma hem och vila och mysa...så gott det går i alla fall. Stooor tv finns på plats ; ))

Love you!

Mamma

2008-12-21 @ 12:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0