Hemma

Kom hem till Hallaryd idag. Hätligt måste jag säga.
Mamma och Tommy kom och hämtade mig i Växjö idag, hade lite för mycket packning för att kunna åka buss eller trängas på ett tåg. Tack!

Avlsutningen i fredes var galet fin. Blev ju tårögd flera gånger om ;) hehe.
Efter det köpte jag de sista julklapparna :) Skönt att ha det gjort. Ångrar dock en. Eller inte ångrar men jag kom på en bättre julklapp nu när jag kom hem.

Jobbade i lördes. Lång dag.

På tal om idag igen har kvällen varit myys. Alla barnen hemma, det händer inte så där värst ofta. Mormor&morfar kom ner och åt. Tacopaj :D

Nu ska jag bege mig till sängen och titta på film :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0